10 november (Sanna)

Idag ska jag städa ett trapphus. Visst låter det väldigt roligt? ;) Hur som helst så är det bra pengar! Jag har varit nördig nu på morgonen och spelat The sims 2. Det var enormt länge sedan sist och det var ganska roligt faktiskt. Roligare än jag minns. Roligast är ju dock att bygga husen och inreda :D Dessutom är min sim superstar med fyra stjärnor nu. Rätt nöjd med det faktiskt ;)



Just nu håller jag på att ta bort en massa gammal musik från min i-pod. Det var nödvändigt för jag har blivit less på all gammal musik som dyker upp nu och då, vilket har lett till att jag i princip slutat använda den. Men nu, back on track ;) Ska göra något annat än sitta framför datorn nu. Ha en bra dag :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0