ÅH!!! (Emmy)

Idag blev jag nästan lite arg, bara lite, eller typ som på bilden. Varför blir det alltid så att när man har bråttom och ska skynda sig så jävlas allt möjliga tänkbara med en? Som idag!


Jag skulle skynda mig så mycket jag kunde från jobbet eftersom Sanna väntade på att vi skulle kunna åka och träna. Allt som möjligen kan jävlas på jobbet när man ska gå hem, jävlades idag, så jag kom inte ifrån jobbet förens senare. Sen när jag(en lätt irriterad Emmy) kom hem och skulle slänga mig ut i bilen snabbt igen för att åka ner till simhallen(där vi bestämt träff om en kvart vid denna tidpunkt), ringer grannen som även är vår hyresvärd. Vi har tjajat på honom i flera veckor att han ska laga våra element eftersom det börjar bli snorkallt inne nu när vintern närmar sig. Och nu, precis samma dag som pappa åkt bort i ett par dagar och jag har megabråttom ringer han "Hej! Tänkte komma ner och titta på era element nu". Jag svarar "men jag har jättebråttom nu och..." fast tänker där efter, om han inte får komma in nu kommer jag måste frysa i ett x antal veckor till och blir tvungen att släppa in honom!
Sen när jag äntligen kommer iväg så blir det såklart rött vid alla möjliga tänkta trafiklysen. Och när det inte är rött är det någon seg 80plusare eller raggare som kör i bilen framför.
När jag kommer fram till simhallen och ska parkera så finns det inte en ledig plats förens längst borta vid boulebanan, och även parkeringen allra längst bort där också, alltså verkligen närmast vattnet!
Som tur är kom jag ändå fram före Sanna, så hon behövde inte vänta. Men ändå, det jag ville komma till är att verkligen allt jävlas när man har bråttom! Blä.

Kommentarer
Postat av: guesswhooo

"...kom jag ändå fram före Sanna"



hehehe, förlåt :P

2008-11-11 @ 00:14:39
Postat av: Emmy svarar till Sanna

Haha, visste att du skulle ge en pik för det :)

Menade bara att du slapp vänta där också, tyckte jag var bra iallafall :)

2008-11-11 @ 09:22:22
Postat av: Josefin

Vilken härlig dag du hade stumpan! ;) haha stackare

2008-11-11 @ 15:08:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0