Dirty! (Emmy)

Idag efter min och Sannas springtur gjorde vi något riktigt dirty! Om ni kollar bloggen senare ikväll så ska ni få se vad, för jag har t.o.m bildbevis ;)

Vi trodde till en början att vi nästan skulle frysa ihjäl under vår springtur. Det var frost på marken, isigt och halt. Men det gick faktiskt riktigt bra idag, kanske börjar allt vårt kämpande få svar på tal nu! woho. Synd bara att vintern närmar sig när vi börjar komma i springform, för känns inte sååå passande och vara ute och löpa när det är snö överallt.

Nu tänkte jag hoppa in i duschen och om någon timme kommer mamma och hämtar mig, då ska vi på Härnöhallen och handla någon gomat, mums längtar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0