Fjällen bokat! (Emmy)

Såg att du också drog en snooze imorse Sanna, det gjorde jag med ;) Halv tio spratt jag upp och sedan dess har jag haft fullt upp med nyårsplanerande. Ringt flera stugägare om deras annonser, pratat en Amanda i telefon, pratat med Sprock i telefon. Och äntligen, har vi bokat nu. Äntligen bestämt! Och vi fick en riktigt njutstuga också, så ses i fjällen över nyår igen! :D


Bilden tagen från blocket.se

Nu sitter jag och jobbar lite åt pappa, "pappersarbete" som vi i branschen kallar det. Hoppas lunchen hos din farmor är god Sanna! Själv ska jag knapra på en knäckebrödmacka och drömma om bättre dagar.
Ska jobba ikväll på Hemköp också, så kanske har råd med mjukbröd nästa månad iallafall...

Laterz


Kommentarer
Postat av: sofia

Ojoj, vad skoj ni kommer ha!! =) vilka ska åka?



suresure, visst kan jag det =)



Skriv på msn så kan vi ta det där!

2008-11-04 @ 18:32:40
URL: http://sofiahellstrom.blogg.se/
Postat av: Lollo

oj här bloggas det för fullt! :D keep it up!

2008-11-04 @ 21:55:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0