Framtiden (Emmy)

Tog en längre lunchpaus i dagens pluggande. Gjorde en smoothie och lagade lite lunch som jag slängde i mig. Sen begav jag mig ut på en långpromenad med Josse i solskenet. Var en riktigt mysig vinterdag idag, alldeles vitt, strålande sol och lagom temperatur. Det är såhär alla vinterdagar borde vara! Vi smög in en sväng på Dollarstore också ;)

Vi pratade rätt mycket om framtiden idag, undra hur livet kommer vara om 10 år? Eller bara om 5 år? Det är väl frågan alla ställer sig själva, och som ingen har svar på. Vad man ska bli, vart man ska bo, vad man ska plugga osv. Tusen frågor som bara ger en mer och mer ångest för varje dag. För någon gång måste man ju bestämma sig! Men jag vill inte! Jag skulle vilja att jag vetat ända sedan den dagen jag föddes vad jag ville bli, då skulle allt varit så enkelt! What to do!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0