Godmorgon (Emmy)



Imorse blev jag väckt tidigt av att en viss person skulle upp halv sju och jobba, zzz. Mamma hade åkt till Stockholm redan vid 5-tiden imorse så blev själv kvar i stora huset ute i skogen. Inte så himla mysigt med tanke på att vi såg skräckfilmen här i fredags och det var alldeles kolsvart här ute imorse.
Men what to do? Tvingade mig själv att försöka sova, och somnade efter ett tag om igen och vaknade vid tio. Så länge har jag inte sovit på flera månader med jobb och massa annat. Skönt och äntligen sova ut lite!
Nu har jag precis slängt i mig en frukost (bilden, mmm!), pratat med Amanda i telefon och tänkte bege mig in till stan för och plugga lite innan kvällen kommer.

Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0