Godmorgon Sverige! (Emmy)

Vilken underbar morgon! Solen skiner och allt känns underbart!
Med en smoothie i magen sitter jag nu här framför datorn och tänkte ta tag i lite pluggande. Ska låsas att det är jättekul så går allt kanske mycket fortare!



Igår fick jag ett nytt träningskort av pappa, woho! Sjukt billigt nu! 800 spänn för ett halvår, alltså drygt 130 spänn per månad. Det kostar 40 spänn och simma EN gång, så alltså tjänar jag in kortet skapligt snabbt! :D
Ikväll ska jag träffa Emme och Josse, tjejkväll som bara den. Det är nog det som fredagar är bäst till för :)

Kommentarer
Postat av: queenpeach

åh vill också få ett träningskort!ha en fin fredag, själv jobbar jag med webshopen o kollar ut över ett munsunregnigt Bangkok ;)

2008-11-07 @ 11:00:30
URL: http://queenpeach.blogg.se/
Postat av: Ida

Sweet! Det var jäkligt bra faktiskt. Ganska mycket dyrare här.. Iof har vi gratis gym på jobbet ;)

2008-11-07 @ 12:54:15
URL: http://www.ayeglasgowburds.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0