Fegis (Sanna)

Jag är en fegis! Nu ikväll när jag åkte hemifrån Christine på dom små vägarna från Ytterfälle så skrämde jag upp mig själv så att jag blev rädd. Vad har hänt med mig? :P Jag fick för mig att någon satt i baksätet eller att något annat hemskt gömde sig i mörkret utanför bilen. Jag är värre än den lilla tjejen som jag brukar vara barnvakt åt. Det känns ju kul :P När jag kom ut till E4:an och dess gatubelysning så var det som värsta befrielsen. Alltså, det är mörker som skrämmer mig. Jag trodde att man växte ifrån sånt.
 

Jag och Christine ikväll. Högt torn va? ;)

Dagens fråga: Varför är designen på nya msn så konstig? Och varför har vibbarna döpts om till puffar? Jag fattar inte :)


Kommentarer
Postat av: Betty

Jag måste säga att jag är väldigt nöjd med vårat torn, vi fick ju till det ganska högt måste ag säga =D



Hmm.. jadu Sanna, det är för att jag är så cool som har nyaste msn som det heter puffar :D sådeså! Ses imorgon när vi ska ha filmkväll med våra grabbar ;) ilu Betti :)

2008-11-06 @ 21:11:07
URL: http://christineiversen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0