HEJ (Emmy)

Nu kom jag precis hem ifrån jobbet. Kusligt köra ut till Älandsbro nu när det är så mörkt ute, är ju inte ens gatubelysning sista vägen, så vem vet vad som kan gömma sig därute i mörkret :S

Om 9 timmar börjar jag jobba igen, så nu ska jag skynda mig i säng efter lite städning så att jag inte är helt död imorgonbitti. I denna stund kommer jag inte alls på något att skriva om, när man ska skynda sig blir man trött och helt tom i huvudet.

Fanny i bästa form!

Dagens mys var dock att jag pratade med Fanny i telefon idag :D Hon pluggar ju i Linköping nu och jag har inte träffat henne sen i juli någongång, galet det! Men känns ändå precis som vanligt när vi pratar med varandra:) Hon verkar ha mycket att stå i där nere, men kommer hem en dryg månad över jul och då minsann ska hon få se så mycket av mig att hon nästan blir less (som exempelvis under veckan i Åre) hehe.

Sängen väntar, ses i drömmarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0