Helg (Sanna)

Dagens planer är mys, träning och utgång. Ja juste, den här helgen blir det faktiskt av och det ska bli så kul!! För en gång skull har vi till och med klart för oss vart vi ska förfesta. Problemet är ju som vanligt, vad ska jag ha på mig!?!? Åh, det är ångest! Jag ska gå och inventera hela min garderob efter frukosten. Långt där inne kanske det finns något som jag kan tänkas ha på mig ikväll. hoppashoppas! Annars får jag väl kila ner på stan och leta där.

Igår var jag på Media Markt med Emelie, Lena och Malin. Det är så bra att man kan prova alla mobiler där istället för att bara kolla på något jäkla plast exemplar som finns på de flesta andra ställen. Lena lyckades få larmet att gå när hon röck lös en mobil från den där sladden den sitter fast i. Haha, det är alltid lika pinsamt ;) Sen var vi på Maxi och handlade mat, iallafall jag och Lena. Vuxenpoäng till oss! Så sjukt stort det är där. Lite för lätt att gå vilse...

Senare på kvällen var jag på hockey. Lite stolt över att jag lyckades få in både mig, Linnéa och Hanna gratis. Det är bra med kontakter ;) I andra perioden kom även Emelie och gjorde oss sällskap. Att det ska vara så kallt där. Det tycker jag är lite onödigt för man fryser typ ihjäl :P Resten av kvällen hängde jag ihop med Emelie :D Nu ska jag gå och göra frukost! Ciao ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0