Hemligt projekt (Emmy)

Nu har jag och Sanna samma beroende. Jag dricker också minst en smoothie om dagen, och dom är så sjukt goda! Kanske avslöjar jag mitt hemliga recept här på bloggen framöver, så håll utkik! ;)

Imorse klev jag upp i otan, eller hyffsat tidigt iallafall, 07.10. Slängde på mig arbetskläderna, mixade ihop min smoothie, skummade igenom tidningen ångermanland och begav mig ut mot bilen. Där såg till mig förtjusning att det inte var frost på bilen denna dag så jag skulle komma i alldeles perfekt tid till jobbet!
Idag har jag satt upp mellan 200-300 nya prislappar på hemköp, så för tillfället kan jag priset på just 200-300 varor i butiken också. Bra att fylla hjärnan med något om inte annat.

Nu ska jag och Sanna snart börja vårt hemliga projekt, spana in bloggen senare ikväll så berättar vi allt ;)


Kommentarer
Postat av: Josefin

Hoj hoj! :D NU har jag hittat hit till er fina blogg :D ska bli en flitig läsare vettni!



Berätta receptet va, jag vart lite sugen ;)

2008-11-05 @ 23:23:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0