Hurtig! (Sanna)

Ja, idag tycker jag att jag varit riktigt hurtig. Först var jag på gymmet och efter middagen gick jag en en och en halv timmes promenad med Madde. Det blåste kallt men det glömmer man lätt bort när man har trevligt sällskap :) Resten av dagen har jag varit ute i Fröland. Jag och Emelie gjorde asgod lunch vid halv två tiden, som för övrigt också var hennes frukost? :P Hon vänder på dygnet mer än mig!

Nu ska jag bara göra ingenting resten av kvällen tills jag somnar. Tog nyss en halvtimmes kokhet dusch men ändå fryser jag fortfarande litegrand. Jag gillar inte kylan som följer med vintern!

Timrå vann ikväll, wiiie! Dock efter förlängning men 2 poäng är bättre än både ett och inget! Skönt att dom börjat plocka lite poäng igen. Inte för att jag är orolig för en slutspelsplats.. Nej nej ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0