K-k-k-kallt! (Sanna)

Hemma igen! Trivs som allra bäst hemma i soffan :P Varmt och skönt! Det var kallt som fan ute idag. Eller så är det jag som inte hunnit lära mig hur mycket kläder som behövs än. Hur som helst, jag och Linnéa gick på stan. Jag agerade packåsna eftersom att det är jobbigt att bära påsar när man hoppar på kryckor. Själv så köpte jag faktiskt ingenting idag. Ganska stolt faktiskt. (Sanningen = jag hade glömt pengarna hemma så jag la undan saker till imorgon istället) ;)
 
Vi mötte Emelie på stan också. Hon skulle köpa någon hundgrej på Arken och där inne träffade vi en ful valp. Stor var han också! Men Emelie blev kär i honom (fastän han var ful) och nu vill hon köpa en sån. Typiskt henne!

Nu ligger jag och kollar på världens bästa program på tv, One Three Hill. Säsong tre är lugnt bästa säsongen :) Jag fick en väldig massa fika ute i Fröland hos Bäckströms så det är en himla tur att jag snart ska ut och gå med Emmy. Hur skulle jag annars hinna bli hungrig till middagen? ;) 

Herååå!

Kommentarer
Postat av: emmme:H:H:H

sanna....? den va inte alls ful:( <3

2008-11-03 @ 18:49:24
Postat av: emmme:H:H:H

sanna....? den va inte alls ful:( <3

2008-11-03 @ 18:50:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0