Lördag också! (Emmy)

Jag har inte märkt av att helgen ens existerar få flera månader nu! Eftersom jag jobbat alla helger utom en sedan i Juli känns det som att alla dagar är vardagar. Bäst lön på helger, så what to do?
Men skulle ändå vara skönt att vara ledig på helgerna som alla andra är! Då man kan umgås som bäst och hitta på massa bus :)

Idag har jag jobbat sen 12, och kom alldeles nyss hem. Fick iallafall sällskap av både Madde och Sanna en dryg timme på jobbet idag, dom hjälpte mig faktiskt lite med brödet också :D
Det skulle ha blivit utgång idag som sagt, men efter en massa strul så bestämde vi oss för att skita i det. Roligare nästa gång när man är 100% sugen :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0