Lördag (Sanna)

Vilken slapp dag jag har haft. Vädligt ointressant egentligen men jag kan sammanfatta den lite snabbt ändå för dom som vill veta ;) Klev inte upp förrän halv ett? Verkligen inte likt mig! Som vanligt blev det smoothie och mackor till frukost framför ett avsnitt OC. Jag kände verkligen att jag var tvungen att aktivera mig lite så jag drog ut Madde på en promenad. Vi gick runt stan och hamnade till slut hos Emmy som jobbade och var duktig :D Nu har jag nyss kommit hem och ligger här i sängen och väntar på maten. Ska bli sjukt gott med lövbiff och vitlökssmör! :D

Ikväll så var planen att vi skulle gå ut.. Men dom planerna rann ut i sanden så istället ska jag softa med Emelie. Det blir minst lika kul :D Vi har hela huset i Fröland för oss själva eftersom att Britt och Bo är på middag i stan. Undra vad vi ska hitta på för bus :P



Nu ska jag hoppa in i duschen så att jag hinner klart innan maten ställs fram på bordet. Ha en trevlig kväll allhopa :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0