Lunch på murberget! (Emmy)

Nu har pappa äntligen kommit hem efter att ha varit borta i nästan två veckor. Och direkt när han kom hem så bjöd han på lunch på murberget såklart! Och det är inget man tackar nej till :) Alltid fräsch sallad och alltid god mat och alltid trevlig personal på murberget, mycket creeds till dem! Det är en av de bästa lunch-ställena i stan tycker jag, förutom på sommaren då Hamnkrogen självklart är överlägset med sin grillbuffé.


En del av (f.d) klassen på Hamnkrogen förra sommaren, första sommarlovskvällen!

Idag skulle jag ta tag i en uppgift till Samhälle som innefattar att se några program på TV, som jag då trott att jag spelat in. Men tydligen hade vi ställt in en fjuttig fel inställning (av typ tiotusen) så det blev ingenting, och inte heller mycket pluggande gjort idag då det där inte fanns. Sorg. Ska spela in nytt ikväll istället så får jag ta tag i det där imorgon, eller iallfall börja för lär ta många timmar.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas du får en trevlig dag! :)

2008-11-20 @ 14:30:18
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0