Nuså (Sanna)

Nu är jag tillbaka i bloggvärlden. Jag var riktigt dålig på att uppdatera igår, förlåt Emmy. Jag hade en nästan helt datorfri dag. Ni vet, det numer klassiska, "jag behövde lära mig andas" ;)

Hela familjen var hos farmor och farfar igår. Det är alltid lika mysigt att kolla på gamla bilder och prata om roliga minnen. Knepigt att man aldrig tröttnar på det :) Något man heller aldrig tröttnar på är TP. Fast jag börjar tröttna på att vara den eviga tvåan... Tror jag måste ta och läsa på lite onödig fakta :P

Runt lunch ska jag och Nicke spela badminton och det ska bli askul! Ska verkligen göra allt för att slå honom, vilken prestige det vore!! Fram tills dess ska jag ladda och se mina serier. Nörd som man är ;)  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0