Ny favorit (Sanna)

Jag har en ny pizzafavorit. Närmare bestämt en pizza med ost, tomatsås, skinka, bananer och ananas :) Sååå grymt jävla god! Har nyss smackat i mig en och jag blev sjukt mätt. Men det sägs ju att man ska inte klaga, utan skänka en tanke till alla som inte får mat i magen när helst dom vill :P

Jag fick storstryk av storebror på badmintonen... Men det är kanske sånt man får ta. Jag ska träna som en idiot tills nästa gång han kommer hem och då ska han få smaka på en jätteförlust.

Ikväll ska det förmodligen bakas kakor igen. Vi har inte riktigt bestämt oss för vilka kakor det ska bli än dock. Och just nu är jag inte ens sugen. Jag vill bara lägga mig i soffan och bli lite mindre mätt. Hoppas att det går fort ;P Heeejpa!


Kommentarer
Postat av: Lena!=)

du menar tuttifrutti pizza?:H haha! som bananpizza fast me ananas på också



/pizzakungen :H

2008-11-17 @ 21:15:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0