Redan torsdag? (Sanna)

Veckorna går sjukt fort. Känns som om det vore tisdag idag tycker jag. Emelie har inga lektioner idag så hon sitter hemma och pluggar ;) jag ska alldeles strax åka ut till henne och softa och försöka hjälpa till lite. Undra om jag kommer ihåg någonting från matte C? Vore ju kul om man kunde hjälpa henne. Vad ska man annars med dom där kunskaperna till? Det är inte precis så att jag måste använda dom i vardagen.. :P

Just nu sitter jag och letar igenom datorn efter bilder som jag ska skriva ut. Och då inser jag vad grymt mycket bilder man samlar på sig! Jag blir aldrig less på att kolla i dom mapparna på datorn. Finns hur mycket som helst från speciella tillfällen, synd bara att jag har så få kort från vanlga dagar... Jag ska bli bättre på att ta bilder. Ofta och många!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0