Tjeeeena! (Sanna)

Idag är det torsdag den 13:onde och idag kommen min storebror hem. Det ska bli sååå kul att träffa honom. Och bäst av allt är nästan att man kan gadda ihop sig mot mamma och pappa när man vill ha sin vilja igenom, precis som förut ;) Känner på mig att det kommer bli en helg full av tv-spel, uppesittarkvällar och prat. En annan positiv grej är att det alltid godisskålen är full när Nicke kommer hem, och mamma lagar extra god mat och oftast även efterrätter ;D Muuuums!

Jag har börjat med ett litet projekt idag också. Jag ska nämligen sticka ett par egna lovikavantar :P Undra hur det här kommer gå. Det vore typiskt mig att bara ha tålamod att sticka en och sedan tvinga mamma att göra den andra. Vi får se hur det går :P  Nu blir det frukost och OC. Puss&kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0