Onsdag, miércoles, Wednesday (Sanna)

Jag har hittat en ny kärlek!! Nämligen Svt Play, hur bra är inte det? :D Igårkväll kollade jag på gamla Svensson Svensson avsnitt tills jag inte orkade hålla upp ögonen längre och så finns ju alla avsnitt från säsongens Andra Avenyn. Det är jättepraktiskt att slippa ladda hem allt :D

När Emmy släpps fri från sitt fängelse (hemköp) idag så ska vi springa. Det  var många dagar sedan sist och det ska bli jätteskönt :) Innan det har jag en himla massa ärenden som jag måste uträtta. Ska kila nu på en gång! Seeees



Kommentarer
Postat av: emetheoneandonly:H

ja veeeeeet:D:D::D andra avven<3<3

2008-11-12 @ 17:25:40
Postat av: Anonym

2008-11-12 @ 17:26:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0