Vad hände? (Sanna)

Igårkväll när jag gick och la mig var det ingen snö utanför mitt fönster. Men imorse när jag klev upp var det säkert två centimeter på marken och snöflingor stora som geléhallon :O Måste erkänna att det var ganska fint ändå, ljust liksom. För ovanlighetens skull så gillade jag första snön :) Men sen när jag kom ut och märkte att det var blötsnö så blev jag bara less. Gick ner till stan, en promenad på ca 6 minuter, och bara på den lilla biten hann jag bli dyngsur. Blä... Ska det vara vinter och snö så ska det vara på riktigt :)

Planerna för dagen var golfbanan. Jag och brorsan skulle ut och slå någon hink var det tänkt.. Men det blev inget av. Planerna gjordes igår och då var det som sagt snöfritt :P Vi slirade ut dit med bilen i vilket fall och kikade runt lite. Konstigt att en plats kan vara så väldigt olik sig beroende på årstid :)

Strax ska jag hoppa in i dushen för om en timme ska vi ut och käka fredagsmiddag. Men först ska jag gå och sno åt mig den sista clementinen innan någon annan tar den. Hörs!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0