Vintern närmar sig (Emmy)

Idag kände vi oss bara tantiga i 2,5 km, sedan dumpade vi stavarna och gick en sväng runt Hälletorp istället. Under vårt enda varv på elljusspåret mötte vi andra tant-par som också var ute med stavar (dom såg precis ut som oss, om sisådär 50 år).
Var lättare gå ute på asfalten idag också, marken på elljusspåret var helt ärligt alldeles täckt av frost och lite snö, så vi halkade omkring rätt bra och tackade för att vi tog stavarna med oss idag istället för att springa. Till vintern blir det att springa med antingen broddar eller snöskor om de ens kommer gå att springa alls!

För övrigt idag har jag inte gjort mycket alls. Klev upp vid tio idag som en död fisk, eftersom jag varit uppe till halv två inatt och jävlats med all skit och stök på mitt rum som skulle sorteras bort. Sånt där tar ändå sjukt lång tid! Men nu ser det iallafall hyffsat ut, så bra jobbat!
Sitter och pluggar lite nu innan mammsen snart kommer och hämtar mig. Vi ska åka och handla mat idag också, igår blev det hemmagjord kebab, gott!

PEACE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0