Vuxenpoäng (Sanna)

Gud vad jag känner mig duktig! Jag och Emmy har varit ute och sprungit. Det gick över förväntan faktiskt och då är det roligt att springa!! Jag vill ut igen!! Eller nja okej... Inte nu på en gång. Men imorgon kanske ;) Efter vår tur i elljusspåret så begav vi oss till Härnö Vulk med den lilla röda bilen som äntligen skulle få sina vinterdäck. Att åka med bilen till däckfirman, det är vuxenpoäng va? I så fall har jag och Emmy minst två poäng var nu för förra veckan var vi där med hennes lilla bil. Dock var dom 40 kronor dyrare på det stället!! (Nämner inga namn ;) ) 


Min lilla röda bil.. Eller mammas... Eller pappas...? ;P Tur att vi har fler så att jag kan låna en (a)


Emmys alldeles egna lilla punto!!

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen blir det lunch. Måste skynda mig lite för jag vill vara klar när Emelie slutar skolan. Då ska vi hitta på något kul! En glass på donken kanske? Tyckerduinte? ;) seeee you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0