Znark (Emmy)

Idag känner jag mig riktigt sliten. Därför ska jag börja dagen med en springtur med Sanna!
Andra gången vi springer på tre veckor, sååå, jag tror det kommer kännas som första gången igen. Men det är bara och ta i så jag kan komma hem till en välförtjänad smoothie sen :D

Till våra läsare:
Josse
- Kul att du hittade hit, och mycket creeds till att du kommenterade! Du har ju faktiskt en framtid på vår blogg snart också, som vi tyvärr inte kan avslöja officiellt än! ;)
Ante - Jag har idag också fått reda på att till och med Frånberg hittat hit till vår blogg, men han har dessvärre inte kommenterat något än. Vi hoppas det kommer snart Ante!
Till er andra - puss och kram


Kommentarer
Postat av: Ida

Men hallåhallå!



En ny blogg att följa :D



Skrev ju i inlägget, 42 pund. 540 kr ungefär. Ett riktigt kap! ;)

2008-11-06 @ 12:57:32
URL: http://ayeglasgowburds.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0