1 timme gör så mycket!!! (Emmy)

Igår hade jag ställt klockan på kvart över tio för att vi skulle komma iväg till Birsta i tid. Men när klockan ringde kände jag mig verkligen sååå död, så medvetet stängde jag av den och sov en timme till. En timme gör väl ingen skada?
MEN! Det innebar då alltså att vi kom iväg en timme sent, och var en timme senare på Birsta också. Vi hann inte åka till Media Markt som vi planerat eftersom vi inte var klara på Birsta City förens 18.00 (en timme sent alltså) och då stängde ju Media Markt.
Sen kom jag hem och skulle göra mig iordning för kvällens utgång. Kom inte till Sanna förens nio. Kändes också som en timme sent. Sen gick vi till Henke och efter det var vi inte hos Micke förens kanske drygt tio, kändes också som en timme försent. Sen var vi inte på krogen förens halv två, vilket också verkligen kändes som EN TIMME FÖRSENT.

Vad en extra timme på morgonen kan göra mycket!


Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

Jag råkade snubbla in på din sida av en ren slump och jag har läst några av dina inlägg - det märks att du gillar att skriva :)

2011-07-20 @ 10:34:53
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0