Hejdå vecka 46! (Emmy)

Den här veckan har passerat jättefort, precis som alla andra veckor. Det är lite läskigt vad snabbt tiden kan gå egentligen, när man var liten kunde en dag vara en evighet. Och nu är den över på två blinkningar och tre glas vatten.

Ikväll skulle jag varit med Hegga men det blev ändrade planer så jag tog tag i ett riktigt tråkigt och enformigt bestyr: beställa bilder (efter att jag pratat med Sanna i en timme). På tal om Sanna så har du varit riktigt dålig på updates idag! En ordentlig förklaring krävs i nästa inlägg ;)

Nu tänkte jag snart krypa ner i sängen och se klart på Erin Brockovich som vi började se igår. Med Julia Roberts i huvudrollen vet man att filmen omöjligt kan vara dålig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0