Korvstoganoff (Sanna)

Nu sitter jag ute i Fröland och kollar på korvstroganoffen som står och puttrar på spisen. Jag är lite nöjd. Jag och Emelie skulle vinna kock SM om man fick ställa upp tillsammans ;) Till middag idag blir det endast korvstroganoff och ris, någon sallad har vi inte orkat göra. Jag gör aldrig sallad, man kanske borde börja för jag har hört att det är nyttigt ;P

Senare ikväll ska jag till Timrå och kolla på hockey. Hoppas verkligen att dom vinner så att man slipper den sura och  dåliga stämingen i bilen på vägen hem. Jag blir alltid så sjukt besviken om dom förlorar när jag är där och kollar.


Freddie är mitt sällskap i soffan. Han har inte sagt det själv, men jag tror att han hälsar ;)

Nu står Emelie och hackar sallad åndä för att Britt ville ha... Jag får dåligt samvete så jag måste hjälpa till :) ByeBye 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0