Nörd återigen (Sanna)

Vi var ut igår. Det var jag och Emmy, singstar och alla killar. Riktigt kul ändå tycker jag :) Dåligt väder dock med sjukt mycket snöslask. Jag gjorde ett hyfsat otaktiskt skoval så jag var helt dyngsur efter två minuters promenad. Att jag aldrig lär mig..

Jag har återgått till mitt patiensduell nördande. Det är lugnt det bästa msn-spelet! Och jag brukar faktiskt äga ;) Jag vet inte vad det är för fel idag för nu har jag förlorat fyra i rad :(  Nu tog vi precis en paus för någon skulle hem till mamma. Lämna lite tvätt kanske? Eller hämta mat? Killar är sååå himla lata ;)

Ikväll ska jag bara ligga hemma och slappa och titta på Wallander. Jag ska käka godis också såklart, för det hör till!

Åhh, Emelie kommer hem ikväll. Konstigt nog känns det som om hon varit borta länge :P 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0