Te (Sanna)

Ja, tro det eller ej. Jag dricker te! Hanna försökte lära mig i somras men det gick inge vidare :P Imorse vaknade jag dock och hade ont i halsen och gav därför te ännu en chans. Jag fattar varför jag inte började gilla det. Det smakar bara vanligt varmvatten (spelar ingen roll vilken smak man tar) och så typ svettas man efteråt. Det känns askonstigt.. Näe, jag behöver nog lite mer träning...

På tal om Hanna så ska jag möta henne vid biblioteket om en kvart. Vi ska gå en sväng. Längesedan vi sågs så det var på tiden :) Efter promenaden så ska jag luncha med Caroline och Josefine.

Puss!

Kommentarer
Postat av: Anna K

haha jag förstår dig sanna, te är inge gott;) jag har slutat att pröva för som du sa det smakar bara varmt vatten:P Hoppas du får en bra dag idag och idag är det väl 1 vecka tills du åker?:D För mig är det 3 veckor och 1 dag tills jag åker(A) (och du kommer hem;) ) Pusso

2008-11-26 @ 12:10:00
Postat av: Ida

Jag tror du har missförstått Sanna. Te har man bara som ursäkt för att dricka socker. Vatten och socker. Hur gott som helst.

2008-11-28 @ 09:54:22
URL: http://ayeglasgowburds.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0