Trött (Emmy)

Idag känner jag mig sjukt trött även fast jag "sovit" i tio timmar. Men blir helt knäppt när det blev som det blev inatt. Somnade tolv, och vaknade igen fyra. Somnade om halv fem blev väckt igen halv sju. Somnade om sju blev väckt igen åtta. Somnade om halv nio och sen var jag död när klockan ringde klockan nio och var tvungen snooza i en timme som en död anka.

Nu ska jag åka till Sanna och lämna tillbaka klänningen som hon var snäll låna ut till mig igår :D Sen ska jag göra ett ärende åt pappa, göra ett ärende åt Asp, åka till Madde och lämna hennes grejer, åka till Televinken och lämna en present till Annika, absolut gå på Lindex eftersom jag har 30% rabatt, träna, laga mat och sen jobba.

P.s jag är tidsoptimist. Hejdå.

Kommentarer
Postat av: Ida

Klaga in din fisk!

Ikväll kommer jag förmodligen inte komma hem före 12, halv 1, och ska upp 04.50 och sen jobba hela dagen.. gråter

2008-11-25 @ 16:26:21
URL: http://ayeglasgowburds.blogspot.com
Postat av: Josefin

tänk jag då som jobbar 13 timmar/dag nu i 4 dagar!! :( ja är slutkörd i mitt huvve!

2008-11-25 @ 22:51:23
Postat av: Emmy

Men Ida, du är ändå i GLASGOW! Från dig tolererar jag inget gnäll! ;)

Men från Josse däremot! Med dig lider jag :S Du är duktig som orkar jobba sådär mycket! :D

2008-11-26 @ 18:38:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0